From-AMS | Expertise - From-AMS
Expertise

Ik geloof dat de essentie van een merk begint bij een goed product en de voortdurende gedrevenheid om dat product voortdurend te verbeteren. Vanaf dit standpunt is het mogelijk om een duurzame verbinding met het publiek te ontwikkelen. Door communicatie vanuit de ‘shared beliefs’ ontstaat een natuurlijke connectie omdat mensen zich hierin herkennen. Zo ontstaat een merk waar mensen onderdeel van willen zijn, waar ze bij willen horen omdat ze geloven in hetzelfde.

Ik werk op advies en interim-basis en daarnaast geef ik met regelmaat presentaties over het creëren van een hartsverbinding tussen merk en mens. In de presentaties worden op basis van concrete cases

In 2014 gaf ik een Ted talk bij TED Roermond over de veranderende behoefte naar persoonlijk en menselijk contact bij burgers in het huidige marketing landschap. Recentelijk gaf ik presentaties bij o.a. Friesland Campina, ABN AMRO, Pino Events, Starbucks, UTZ Certified.

Meer weten? Bel ons voor een afspraak